Saturday, November 27, 2010

the lovely bird and peacock...!!!

this is the sketch that i made 2 days a go, the themes is bird, colourful and lovely... this is the result, not quiet good but like the concept :)
The Lovely Bird

The Lovely Peacock

and then transformed to be a cute fabric embroidery like this:
The Lovely Bird

The Lovely Peacock

and this aplication is for the other 'secret project', so stressfull counting the day for finishing this project, but it's fun when realize it's part of my dreams will comes true in this project :)and ooh sorry for the low quality pic, i take it wif my cellphone coz the DSLR brouht by Ay to Jogja yesterday.

Happy Crafting Y'all...!!!

xoxo
dita

7 comments:

Sil Frebrian said...

I love this one!!! yey dita..you go girl!
btw..ini dijual? bole nanya berapa?

aphrodita wibowo said...

terima kasih mbak Sil :) aku kirim pesan di Fb ya, aku susah cari alamat emailnya Mbak Sil,hehe :)

cecilliahidayat said...

lucuuu :D

ifta said...

Mbak Dita, salam kenal. Proyek rahasia apa ini? Mau dong. email me ifta.choiriyyah@gmail.com. Aku org Jogja lo

aphrodita wibowo said...

cecil: makasiiih :)

ifta: hihi...masak proyek rahasia tapi diomongin, gak seru dong,hehe...
eh orang jogja ya, sama dong (ngaku-ngaku),hehe...

ifta said...

Maksudnya, mbak, aku mau beli kalau proyek itu sudah jadi. dijual kan? Semoga cpt dirilis. Meraknya cantik banget!!

aphrodita wibowo said...

oke ifta nanti dicek di blog aja kalo udah di publish ya :)