Wednesday, May 18, 2011

from home to another home...!!!

hello there... back from home to another home :) last Friday, me and Ay go to my hometown in Rembang, Central Java, finally can see my parent new house, oops not house but HOME :) since they moved almost a month, sorry Umi Upi :)

got a skin allergic in the way on bus, arrghhh... so itchy :( i got my skin bumped and red :( i hope it will better soon. we're not goin anywhere exept staying at home. love their new home, i hope Allah always give bless for the entire family amien.

me and sugar cane field :)
the cemprut big family :)me kissin zio :)zio photoshoot for his report book :)
and when the time to say good bye is commin, little zio start to cryin :( i will miss u too, meet u soon :)
now i'm back to another home, where there's Ay and my messy crafty toolas ;p i'm already to pay all my crafty debt ;)

Happy Crafting Y'all...!!!

xoxo
dita

ps. all pic taken by Ay

4 comments:

hello bleu said...

aaahhh...foto yang teakhir dramatisss sekali...*sampe ikutan sedihh..huhuhu..*inget jaman ku masih di ibukota, pulang ke jogja dan kembali lagi ke ibukota dengan lambaian sepeerti itu..hiks :)

yufinats said...

kok mamabee sedih liat si zio mewek :__(
jadi ingat waktu pulkam ke rumah mertua dit :((

Tyka Ndutyke said...

Barusan makan lumpia and suddenly I miss my mom... She lives with papah and my bro @ Jkt...

Lebaran baru ketemu lagi nih kayaknya...

aphrodita wibowo said...

kiky n iid: momen itu yg paling menyedihkan :( sebel deh kalo udah dadah2an dari dalem bis :(

mamabee: aku selalu siap handuk kecil kalo moment say bye bye,hehe :( pagi ini zio nyariin ampek dalem kamar mandi segala,hehe,dah kangen ma bu de nya :(

mbak tyka: sedih ya kalo jauh dari keluarga :( pengennya deket mulu :(